Gyakran feltett kérdések

Hogyan állíthatom vissza a jelszavamat?

Ne veszítse el a nem alapértelmezett rendszergazdai jelszót. Az Aidian Connect adataihoz való hozzáférés az eszközön többé nem állítható vissza, ha a jelszó elveszett, és az alkalmazást újra kell telepíteni.

Az adminisztrátor módosíthatja a helyi felhasználók jelszavát a "Beállítások" oldalon a "Felhasználói lista" fejléc alatt. A felhasználók saját jelszavukat is megváltoztathatják ugyanebben a menüben.Az Aidian Connect megköveteli a minimális számú különböző karakterből álló jelszó használatát, de a felhasználóknak arra is figyelniük kell, hogy olyan jelszavakat válasszanak, amelyeket nem lehet kitalálni, hogy az alkalmazásszintű titkosítás hatékony legyen.

Honnan szerezhetem be az alkalmazást?

Ha az Aidian Connect a Google Play vagy az Apple App Store áruházból lett telepítve, keresse meg az alkalmazás boltban az Aidian Connect alkalmazás oldalát, és frissítse az alkalmazást a legújabb verzióra.

Ha az Aidian Connect-et a forgalmazója által biztosított Android .apk fájlból telepítette, kérje a forgalmazótól az .apk fájl új frissített verzióját, és töltse le mobileszközére. Nyissa meg az .apk fájlt mobileszközén, és kövesse az utasításokat az Aidian Connect frissítéséhez.

Hogyan tudok bejelentkezni az alkalmazásba?

Amikor először indítja el az Aidian Connect alkalmazást, a bejelentkezési képernyőre kerül.

  • Az első bejelentkezéshez használja az alapértelmezett "admin" felhasználónevet az "aidianconnectset" jelszóval.
  • A rendszergazdaként való első bejelentkezéskor a rendszer megkéri a klinika nevének megadására, az orvosok kezdeti listájának megadására és a felhasználói felület nyelvének kiválasztására. Felhívjuk figyelmét, hogy a klinika nevét csak egyszer lehet megadni.
  • A rendszer kéri, hogy módosítsa az alapértelmezett rendszergazdai jelszót a bejelentkezés után – ezzel javítva a biztonságot.
  • Ne veszítse el a nem alapértelmezett rendszergazdai jelszót. Az eszköz Aidian Connect adataihoz való hozzáférés többé nem állítható vissza, ha a jelszó elveszett, és az alkalmazást újra kell telepíteni.
  • Miután adminisztrátorként bejelentkezett, el kell fogadnia a végfelhasználói licencszerződést (EULA) és az adatvédelmi nyilatkozatot az alkalmazás használatának folytatásához.

Hogyan csatlakoztatható az alkalmazás a hangszerhez?

  • Az Aidian Connect alkalmazást tároló mobileszközének ugyanahhoz a hálózathoz vagy Wi-Fi-hez kell csatlakoznia, mint a QuikRead go Instrumeny.
  • Keresse meg a „Műszerek” elemet. Ha még nem kapott adatokat egyetlen QuikRead go Instrument sem, megjelenik egy értesítés, amely tájékoztatja, hogy nem találhatók műszerek a tárolóban.
  • TÚj QuikRead go Instrument hozzáadásához érintse meg a „QuikRead go Instrument csatlakoztatása” elemet, hogy további információkat jelenítsen meg arról, hogyan fogadhat adatokat egy QuikRead go Instrument.
    • A LIS-cím vagy IP-cím és portszám megjelenik az Aidian Connect-en. Írja be ezeket az adatokat a QuikRead go Instrument LIS beállításaiba.
  • Válassza ki a Kapcsolat típusát: TCP/IP POCT1-A2, és használja az IP-cím és a TCP-port mezőket az Aidian Connect információihoz.
    • Javasolt a beszélgetési intervallum beállítása 1 percre.

Csatlakozhatok több műszert az alkalmazáshoz?

Az Aidian Connect helyi hálózaton belül működik, és egyetlen interfészt biztosít egy vagy több műszer adatainak mutatásához az alkalmazás felhasználóinak (1-10 műszer egyetlen mobileszközre).

Csatlakozhatok több alkalmazást a készülékhez?

Nem, mert a POCT átvitel egyszerre csak egy IP-címen engedélyezett. A különböző alkalmazások eltérő IP-címmel rendelkeznek, amely nem konfigurálható a QuikRead go Instrument-ben.

Támogatja a telefonom?

Az Aidian Connect csak az Android 7.0 vagy újabb verzióját futtató Android mobileszközökkel és táblagépekkel, illetve iOS 11.0 vagy újabb verziójú Apple táblagépekkel és mobiltelefonokkal kompatibilis. Győződjön meg arról, hogy megfelelő operációs rendszer van-e a telefonján.

Könnyű volt megtalálni az adatokat?

A bal oldali menüből válassza ki a "beállítások"-at.

Miért nem indul el az alkalmazás?

Győződjön meg arról, hogy az alkalmazás legújabb verziója van telepítve a telefonjára. Útmutatásért tekintse meg a Használati utasítást, vagy forduljon az informatikai ügyfélszolgálathoz.

Problémák merültek fel az alapértelmezett hitelesítő adatokkal történő bejelentkezéssel?

Ellenőrizze, hogy a felhasználónév (admin) és jelszó (aidianconnectset) helyes-e.

Kihez fordulhat az alkalmazással kapcsolatos problémákkal?

Aidian App Support (app.support@aidian.eu).

Folyamatos támogatást, karbantartást és frissítéseket biztosít?

Az alkalmazás bármely hibáját jelentheti az Aidian App Support felé (app.support@aidian.eu). Az Aidian Connect rendszeresen karbantartott alkalmazás, és a biztonsági javításokat a lehető leghamarabb telepítik. Ügyeljen arra, hogy késedelem nélkül frissítse az Aidian connect legújabb verzióját. Az alkalmazás frissíthető a frissítés telepítésével ugyanarról az alkalmazásbolt-oldalról, ahonnan letöltötte, vagy ha új alkalmazásfájlt kér az Aidian forgalmazójától.

Mi a teendő, ha az új frissítések nem a várt módon működnek?

Kérem, forduljon az Aidian Connect rendszergazdájához vagy az Aidian App ügyfélszolgálatához.

Van egy kérdésem, amely itt nem szerepel

Vegye fel a kapcsolatot az Aidian App Support ügyfélszolgálatával (app.support@aidian.eu).